Zoeken in Tolkcontact

Terug naar boven

Tolkcontact Teletolk

Even snel een vraag stellen. Niet lang hoeven wachten op een antwoord. Dat is het voordeel van bellen. Maar dove en slechthorende mensen kunnen vaak niet bellen, omdat ze de persoon aan de andere kant van de lijn niet verstaan. Tolkcontact Teletolk is daarvoor de oplossing.

Hoe werkt het?

Met één druk op de knop op de contactpagina komt de klant op uw eigen belportaal. Daar kan de klant kiezen tussen communiceren in Nederlandse Gebarentaal of in tekst. De gebarentolk of tekstbemiddelaar vertaalt het gesprek van gebaren of tekst naar gesproken Nederlands en terug. Zo kan een doof of slechthorend persoon zonder moeite, en zonder extra kosten, bellen met uw organisatie. Wel zo toegankelijk! Voor uw medewerkers verandert er niets, zij kunnen het gesprek afhandelen zoals zij gewend zijn.

Teletolk aanvragen

Waarom Tolkcontact Teletolk?

Een tolk in 20 seconden? Dat kan met Tolkcontact Teletolk! Geen lange wachttijden, gewoon snel geholpen worden.

Betalen voor belminuten vinden we niet van deze tijd. Daarom kost Tolkcontact Teletolk een vast bedrag per maand. Wel zo duidelijk.

Wat kenmerkt uw organisatie? Personaliseer uw belportaal met een eigen afbeelding. Zo weten bellers zeker dat ze u bellen.

Het belportaal

Geen speciale software nodig. Van ons ontvangt u een knop. Deze plaatst u op de contactpagina met de link naar het belportaal erachter.

Benieuwd naar hoe het werkt? Probeer het uit! Klik op de knop hieronder.


Wat kost het?

Eenmalige kosten voor het inrichten van het belportaal: € 250
Maandelijkse kosten voor het gebruik van het belportaal: € 95
De klant (de beller) hoeft niets te betalen.

Aanvragen