Vanaf 15 februari beeldbellen met Tolkcontact-klantenservice
11 februari 2022
Vanaf dinsdag 15 februari is de klantenservice van Tolkcontact ook bereikbaar via beeldbellen. Dat betekent dat je alle vragen over Tolkcontact en KPN Teletolk kunt stellen in Nederlandse Gebarentaal. Je kunt bijvoorbeeld vragen of er een tolk gevonden is voor een opdracht die je hebt ingevoerd. Of een vraag stellen over de Tolkcontact-app.
Beeldbellen met Tolkcontact, hoe doe je dat?
- Open de Tolkcontact-app en ga onderin naar Toetsen.
- Wil je via tekst bellen? Zet dan bij Toetsen rechts onderin de camera UIT.
- Wil je beeldbellen? Zet dan bij Toetsen rechts onderin de camera AAN.
- Ga terug naar Contacten en klik op Tolkcontact klantenservice.
- Je wordt nu met de klantenservice verbonden op de manier die jij gekozen hebt.
Hulp nodig?
Kom je er niet uit? Of heb je andere vragen? Dan kun je altijd contact opnemen via ons mailadres: contact@tolkcontact.nl.
We hopen je snel te zien!