Sta jij al aan?
Met KPN Teletolk kan je direct gebeld worden via je persoonlijke 085-nummer. Snel en makkelijk. Wil jij bereikbaar zijn en gebeld kunnen worden? Zet dan je Tolkcontact-app aan. Want iemand kan jou alleen bellen als jouw Tolkcontact-app aan staat.
Op je iPhone werkt dit iets anders dan op een Android toestel. We laten het hieronder even zien.
iPhone (voorbeeld met iPhone 11)
- Klik op de Tolkcontact-app. Veeg de app weer weg van onder naar boven als je het verder niet gebruikt. De app blijft gewoon actief.
- Wil je even niet bereikbaar zijn? Veeg dan weer aan de onderkant van je telefoon, houd je vinger even kort vast op het scherm zodat je alle geopende apps ziet en veeg de app dan weg naar boven. De app staat nu uit.
Dit is hoe het werkt bij de IPhone 11. Bij andere edities werkt het net even anders met het uit- en aanzetten van je app. Weet je niet hoe? Check dit dan even bij de handleiding van je telefoon.
Android (voorbeeld met Samsung Galaxy A5 2017 Android versie 8.0.)
- Open de Tolkcontact-app. Klik op de home button van je telefoon als je weer terug wilt gaan naar het startscherm van je telefoon.
- De Tolkcontact-app blijft voor even actief, maar niet de hele tijd. Het kan dus zijn dat de app na een uur automatisch inactief is geworden.
- Check bovenin je scherm of de app inderdaad nog actief is. Open de Tolkcontact-app opnieuw als hij niet meer actief is.
Heb je vragen hierover? Mail ons dan via contact@tolkcontact.nl of gebruik de knop Klantenservice in je Tolkcontact-app.