Klopt jouw adres nog?
Soms zet je een tolk in die je nog niet kent. Als een tolk voor het eerst voor jou tolkt, dan vraagt de tolk naar jouw postcode en geboortedatum. Met die gegevens kan de tolk de tolkopdracht invoeren in mijn.tolkcontact.nl en op jouw naam zetten.
Ben je verhuisd?
Het gebeurt wel eens dat een tolk de klant niet kan vinden bij het invoeren van de tolkopdracht. Dit komt vaak doordat de klant verhuisd is. Jij geeft dan bijvoorbeeld je huidige postcode door, maar in jouw klantenprofiel van Tolkcontact staat nog je oude postcode.
Geef je goede adres door
Zorg er dus voor dat je nieuwe adres in je profiel staat. Dan kan de tolk jou makkelijk vinden. Als je inlogt op mijn.tolkcontact.nl, zie je in je profiel welk adres je hebt doorgegeven. Wil je een nieuw adres doorgeven na een verhuizing? Of klopt er iets anders niet? Dan kan je dit zelf aanpassen. Of mail het adres waar je nu woont naar contact@tolkcontact.nl. Dan passen wij het voor je aan.