Zoeken in Tolkcontact

Terug naar boven

Voorkom fouten in je factuur (en hoe je ze kunt oplossen)

Het is het einde van de maand en je dient een factuur in op mijn.tolkcontact.nl. Je leest ‘m nog even na en ziet het dan: er staat een foutje in. Dit kan natuurlijk gebeuren. Nadat je een afgeronde tolkopdracht opstuurt voor uitbetaling, kun je geen wijzigingen meer doen. Dus wat dan?

Ons eerste advies: probeer dit te voorkomen. Volg dus altijd deze checklist voordat je op ‘indienen’ klikt. 

Checklist tolkopdracht indienen:

  • Heb je het juiste domein gekozen? 
  • Klopt de begin- en eindtijd?
  • Kloppen de gebruikte tolkuren en de tijdvakken? 
  • Zijn de adressen goed ingevoerd, of ben je vergeten aan te geven dat je vanaf een andere locatie bent gekomen?

Je facturen kun je controleren in je factuuroverzicht. Door een factuur aan te klikken, wordt de opdracht direct geopend in je overzicht. Zo kan je snel nog even controleren of alles klopt. Als je een foutje ontdekt, dan kan je dit aanpassen door terug te gaan naar de tolkopdracht. Klik onder de opdracht op de knop ‘terug op “uitgevoerd” zetten’ om de opdracht aan te passen.

Als je de wijziging gedaan hebt, vraag je de klant om opnieuw te tekenen. Zodra dat gedaan is, is de opdracht eindelijk klaar om ingediend te worden voor uitbetaling.

Kom je er na het indienen achter dat er toch een vergissing ingeslopen is? Geen paniek. Neem even contact op met Tolkcontact. Wij helpen je met het maken van een creditfactuur en de verdere afhandeling.