Eerste reacties op klantenservice in gebarentaal
31 maart 2022
Sinds afgelopen februari kun je al jouw vragen over Tolkcontact en KPN Teletolk direct in gebarentaal aan ons stellen. Dit kan via de knop ‘Klantenservice’ in de Tolkcontact-app.
Wij van Tolkcontact zijn heel blij om iedereen die dat wil in gebarentaal te kunnen helpen. Er wordt ook al veel gebruik van gemaakt en de reacties zijn positief! Wij hebben een aantal leuke reacties op een rijtje gezet:
- ‘Nu kan ik jullie eindelijk een keer zien!’
- ‘Wat handig dat ik nu samen met mijn cliënt kan bellen om een tolk aan te vragen.’
- Het is heel makkelijk om jullie even te bellen of er al een tolk is gevonden voor mij.’
- ‘Ik vind klantenservice in mijn moedertaal veel fijner en persoonlijker dan via tekst chatten!’
Ook hebben we mensen met hele specifieke vragen kunnen helpen. Zoals:
- ‘Ik ben al wat ouder, kun je me in gebarentaal uitleggen hoe ik een tolkopdracht kan plaatsen?’
- ‘Het lukt me niet om te bellen via KPN-teletolk. Kunnen we dit tijdens het videobellen samen testen?’
Heb jij ook al gebeeldbeld met ons? Hoe vond je het? Je kunt ons bellen of een mail sturen: contact@tolkcontact.nl.